ПЛАН
дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу Криворізької гімназії №56 Криворізької міської ради за темою
«Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі» на 2023-2024 навчальний рік
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 30.06.2016 № 722 «Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі» колектив Криворізької гімназія №56 Криворізької міської ради планує таку роботу на ІV (узагальнювальному) етапі (липень 2023-червень 2025):
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за виконання |
Термін виконання |
Очікувані результати |
1. |
Продовжити експерементальну роботу з педагогічним колективом, батьками та здобувачами освіти. |
Мостова М.Є. заступник директора з НВР Горська Т.А. практичний психолог Педагогічний колектив |
Протягом навчального року |
Використовуючи данні діагностичних спостережень, та висновків, корегувати роботу колективу |
2. |
Продовжити роботу по вивченню спадщини письменників – гуманістів. |
Педагогічний колектив |
Протягом навчального року |
Забезпечення інформацією педагогічного колективу щодо основних цінностей гуманної педагогіки. Вивчення передового педагогічного досвіду . |
3. |
Здійснення статистично-кількісного і якісного аналізу результатів експеременту |
Заступник директора з НВР Мостова М.Є. Практичний психолог Горська Т.А. |
2023 р. Протягом навчального року |
Достовірність отриманих результатів |
4. |
Проведення моніторингу якості духовно-морального та трудового виховання здобувачів освіти |
Заступник директора з НВР Мостова М.Є. Практичний психолог Горська Т.А. , вчителі предметними, класні керівники |
Протягом навчального року |
Зробити висновки щодо динаміки якості знань учнів з предметів |
5. |
Моніторинг якості знань учнів з предметів |
Заступник директора з НВР Мостова М.Є. Практичний психолог Горська Т.А. , вчителі предметними, класні керівники |
Протягом навчального року |
Зробити аналіз щодо динаміки якості знань учнів з навчальних предметів |
6. |
Оцінка здоров'язберігаючого потенціалу учнів |
Практичний психолог Горська Т.А. , вчителі предметними, класні керівники |
Протягом навчального року |
Висновки щодо рівня здоров'язберігаючого потенціалу учнів |
7. |
Вивчення зворотного зв'язку вчитель-учень, школа - сім'я |
Класні керівники 1-9 класів; Соціальний педагог Карпенко Н.В. Практичний психолог Горська Т.А. |
Протягом навчального року |
Оптимізація співпраці між учасниками дослідно-експерементальної роботи |
8. |
Використовувати в освітньому процесі навчально-методичного забезпечення дослідно-експерементальної роботи |
Мостова М.Є заступник директора з НВР Горська Т.А. практичний психолог |
Протягом навчального року |
Підвищення рівня підготовленості педагогів, практичного – психолога до використання навчально – методичного забезпечення дослідно-експерементальної роботи |
9. |
Практичне застосування та перевірка побудованої моделі психологічного та педагогічного забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в закладі освіти |
Керівники ШМК, Мостова М.Є. заступник директора з НВР Горська Т.А. практичний психолог |
Протягом року |
Забезпечення позитивного освітнього результату |
10. |
Продовжити роботу : - імідж-студії педагогів; - семінарів-практикумів; - круглого столу з метою підвищення рівня профпідготовки педагогічних працівників на засадах гуманної педагогіки |
Кисла Т.А. директор Мостова М.Є. заступник директора з НВР Горська Т.А. практичний психолог, педагогічні працівники закладу |
Протягом навчального року |
Підвищення зацікавленості в реалізації власних освітніх ідей та проектів на засадах гуманної педагогіки |
11. |
Проведення психолого-педагогічного семінару: Як виховувати успішних дітей». |
Практичний психолог Горська Т.А. |
Протягом навчального року |
Підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників і поширення педагогічного досвіду |
12 |
Проведення семінару-практикуму: « Гуманна педагогіка у процесі особистісного розвитку дитини» |
Заступник директора з НВР Мостова М.Є. Практичний психолог Горська Т.А. педагоги закладу |
Протягом навчального року |
Підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників і поширення педагогічного досвіду |
13. |
Проведення Круглого столу на тему: «Урок – простір, де царює любов» |
Практичний психолог Горська Т.А. Педагогічний колектив Заступник директора з НВР Мостова М.Є. |
Протягом навчального року |
Підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників і поширення педагогічного досвіду |
14. |
Продовжити роботу з моніторингу рівня вихованості здобувачів освіти та духовно – морального виховання. |
Горська Т.А. практичний психолог Класні керівники 1-9 класів |
Протягом навчального року |
Підвищення психологічної педагогічної майстерності |
15. |
Продовження роботи з пізнавальної активності здобувачів освіти |
Педагогічний колектив |
постійно |
Підвищення пізнавальної активності здобувачів освіти |
16. |
Діагностування емоційного самопочуття колективу закладу освіти з відповідною корекційною роботою. |
Мостова М.Є. заступник директора з НВР Горська Т.А. практичний психолог |
Протягом навчального року |
Висновки щодо ефективності психолого-педагогічної діагностики в системі особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки |
17. |
Підведення підсумків експерементального етапу |
Учасники дослідно – експерементальної роботи |
Червень 2024 р. |
Підготовка звіту про проведення дослідно – експерементальної роботи з проблеми «Психолого – педагогічне забезпечення особистісно – зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки» |