Склад
шкільної методичної ради КГ №56
Голова шкільної методичної ради:
Кисла Тетяна Анатоліївна - директор КГ № 56
Секретар шкільної методичної ради:
Вишнева Валентина Андріївна – вчитель української мови та літератури
Члени шкільної методичної ради:
Мостова М.Є. - заступник директора з навчально-виховної роботи;
Паровенко Н.Е. - заступник директора з навчально-виховної роботи;
Кожухар І.О. - голова первинного профспілкового комітету школи;
Ткаченко А.Ю. - керівник шкільної методичної комісії вчителів початкових
класів;
Свідзінська Т.П.-керівник шкільної методичної комісії вчителів
математично-природничого циклу;
Коржовська І.В.- керівник шкільної методичної комісії вчителів суспільно-
гуманітарного циклу;
Остапенко В.Ю. - керівник шкільної методичної комісії вчителів фізичної
культури, трудового навчання та художньо-естетичного циклу;
Ігнатченко О.М.- керівник шкільної методичної комісії вчителів корекцій-
но-розвиткових предметів;
Буткеєва Н.А.- керівник шкільної методичної комісії класних керівників;
Безшлях Н.С.- керівник шкільної методичної комісії вихователів (І зміна);
Мережа шкільних методичних комісій педпрацівників КГ № 56
Назва ШМК |
Проблема, над якою працюють педагоги |
Керівник ШМК |
Шкільна методична комісія вчителів початкових класів |
Фрмування й розвиток загальномовленнєвих та загально навчальних умінь, розвиток розумових здібностей, сенсорний розвиток молодших школярів шляхом диференціації та індивідуалізації навчання, впровадження інноваційних технологій на засадах гуманної педагогіки |
Ткаченко Альвіна Юріївна, вчитель першої кваліфікаційної категорії |
Шкільна методична комісія вчителів суспільно-гуманітарних наук |
Формування соціально адаптованої, компетентної особистості, виховання активної громадянської позиції на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін шляхом використання інноваційних технологій |
Коржовська Ірина Володимирівна, спеціаліст ІІ категорії
|
Шкільна методична комісія вчителів математично-природничих наук |
Методологічні підходи до соціалізації особистості в процесі викладання точних та природничих наук |
Свідзінська Тетяна Павлівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії |
Шкільна методична комісія вчителів фізичного виховання, трудового навчання та предметів естетичного циклу |
Формування духовно багатої, зорієнтованої на творчу діяльність особистості, здатної до саморозвитку та соціалізації в суспільстві |
Остапенко Вікторія Юріївна вчитель вищої кваліфікаційної категорії |
Шкільна методична комісія вчителів корекційно-розвиткових предметів |
Застосування інноваційних технологій в корекційно-розвитковій роботі – запорука успішного розвитку мовлення і мислення дітей |
Ігнатченко Олена Михайлівна, спеціаліст І категорії |
Шкільна методична комісія вихователів
|
Виховання активної, самостійної особистості, свідомого патріота, громадянина України, соціально адаптованого до нових умов життя шляхом удосконалення виховного процесу на засадах гуманної педагогіки |
Безшлях Наталія Стефанівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вихователь-методист |
Шкільна методична комісія класних керівників |
Виховання активної, самостійної особистості, свідомого патріота України, соціально адаптованого до нових умов життя шляхом удосконалення виховного процесу на засадах гуманної педагогіки |
Буткеєва Наталя Андріївна. вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист |
Склад творчих груп педпрацівників КГ № 56
Назва творчої групи |
Проблема, над якою працюють педагоги |
Керівник |
Творча група |
«Забезпечення особистісного розвитку дитини, підвищення рівня її соціалізації та адаптації до життя у громадянському суспільстві шляхом удосконалення навчально-виховного процесу на засадах гуманної педагогіки».
|
Паровенко Н.Е. |
Творча група |
«Психолого-педагогічне забезпечення ососбистісно зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі» |
Мостова М.Є. |
Методична робота – це цілісна система взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів.
У нашій школі вона спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя; збагачення розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи, досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості.
Основними складовими роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.
З метою практичної реалізації положень Закону України “Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти”, Національної доктрини розвитку освіти України, на виконання основних положень регіонального проекту «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти», обласної Комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» на період 2009-2015 рр.», наказу відділу освіти виконкому Дзержинської районної у місті ради від 01.09.2011 № 248 «Про організацію методичної роботи з педакадрами району в 2014/2015 н.р.», забезпечення науково-методичного супроводу роботи над провідним обласним проектом “Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості ” та організації методичної роботи з педкадрами, методична робота в закладі спрямована на виконання таких завдань:
1.1. Удосконалення науково-методичного забезпечення загальної середньої освіти шляхом впровадження сучасних навчально-виховних, управлінських технологій.
1.2. Науково-методичне керівництво роботою на І етапі обласного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадського суспільства».
1.3. Створення умов для безперервного зростання рівня педагогічних кадрів через ефективне використання сучасних форм і методів навчання (інструментальних засобів, систем комп’ютерного навчання та інформаційної мережевої взаємодії)..
1.4.Здійснення моніторингу роботи педагогічних працівників щодо впровадження державних стандартів освіти, профільного навчання та апробації електронних засобів.
1.5. Сприяння інтеграції в єдиний освітній простір району та міста.
1.6. Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров`я учнівської молоді, запровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій в навчально-виховний процес.